TORRES LÄMNAR!?

Jag fick världens bästa gämfördning ikväll, torres är en precis som han. svikare båda två. skillnaden är bara att torres är snyggare.

Har spenderat min dag med min fiende no boken. Det blev inte mycket till andvändning av den eftersom jag hade gabriel, julia, caroline, hanna i skype. Men lite träning blev det allt. Har fikat med Nilla och Madde på escpresso house med, det var riktigt mysigt.  En varm choklad kan lysa upp hela dagen för en.
Imorgon blir det att ta kort med Caroline & Julia, väntas idrotts förhör & no prov med. Så det är verkligen något som man vill se fram emot och även inte.

Kommentarer
Postat av: anonym

fan att torres ska lämmna

2011-02-05 @ 01:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0