TELL THE WORLD, I'M HOME

Jag är riktigt pepp inför matchen imorgon måste jag säga.
Idag rappade vi mot varandra på musiken, det gick väl sådär om jag får säga det själv. Efter skolan gick jag & Caroline hem till Adrian där Robert & Pontus var med. Vi åt pizza och sallad, men om man tänker efter orkade vi inte mycket alls av vad det vi köpte så det rök till sopptunnan utanför hasselborden. Chekka in det om ni är hungriga! Även han som jobbar i kassan där kom fram till mig och visade mig en inköpslapp som jag skrev år 2003 när jag skulle handla kålor. Det tyckte jag var lite smått gulligt att han hade kvar den.
Vi kollade deras hockey träning, och efter det glodde vi på film. Känner mig även stolt för att jag har facerapat flera stycken idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0