EN LYCKAD FREDAG

Dagen igår flöt bara på. Musik lektionen slutade även bra. Vi skrev rapp låtar mot varandra. Slänger upp våran när refrängen är klar med. Framåt eftermiddagen träffade jag malin, oscar & jm. Hade en riktigt bra kväll i alla fall. Med en coca cola i luften, en bh i trädet, en glass på marken så blev det rätt lyckat. Och just det man får ju inte glömma oscilus polly!

Idag har jag träffat Robert när dom spelade emot stenungsund. Som väntat tog TT 99 hem segern med 3-5. Men det var både jag och Anna glada över. För annars hade dom åkt ut serien och då hade det inte blivit roligt där.
Nu är klockan lite efter sju, jag sitter och kollar handboll och snart väntas utgång. Ett riktigt stort plus på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0