youtube kanal

nu är klockan 23:38 - är inte ett dugg trött alls. gick ju upp vid halv två idag och har bara slöat så, här kan man ligga vaken till imorgon vid sex, eftersom jag ska upp först vid sju och följa med mammi till ikea och köpa skrivbord och skit, efter det ska jag med henne till kungälv, är mina kusiner hemma så hälsar vi förhopningsvist på dom med. på kvällen ska man till folk och äta middag och efter det blir det kanske övernattning med folk, väldigt nice. min mobil är även sönder så jag nås inte via den på ett bra tag. lite sorgligt att min systemkamera & min mobil gick i sönder på samma sätt - ramlade ner ifrån min höga dumma säng. fast kameran hoppas jag att få tillbaka väldigt snart.
har även köpt en väldigt snygg body, blå & vit randig är den. självklart är det ingen sex body som vissa tror, en helt vanlig som man kan ha ngra shorts till.

man har även lagt in ett antal videos som är gamla & nya på min youtube kanal.
ni hittar den här nera.

http://www.youtube.com/user/xJustliikeUsx

nu ska jag göra annat, funderar på att skriva en låt och spela lite på min gitarr, det var ju ett tag sedan så varför inte?.
kyyssar !

/ bec ♥

Kommentarer
Postat av: tobbs

FIN BLOGG! :D kolla gärna in på min? vi kan följa varandra via bloglovin =D

2010-07-07 @ 23:53:39
URL: http://tobbs.se
Postat av: Anonym

fin blogg!

komentera gjärna min! :)

2010-07-08 @ 00:05:57
URL: http://liineeaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0