trötteer

nu är man hemma i stenungsund igen. man grillade hamburgare med familjen & sedan kom nilla. hon ska sova oss mig tills imorgon, då det är skara sommarland med gården som sagt. vi har spelat supporterarea & king. även kollat en bit av scary movie 2. haha, lol så failade är dom. hittade även en massa gamla videos ifrån mellanstadiet och lågstadiet, och mina sångår och gamla innebandy matcher. riktigt kul att kolla på faktist. kommer nog så småningen om att lägga upp dom. nu är klockan tjugo i ett på natten och ska upp klockan sex, alltså om fem timmar lite drygt, så borde nog gå och lägga mig.. nilla ligger redan i den andra sängen bredvid mig och spelar på hennes mobil och hon ska snart sova hon med såklart.
har även insätt att det e bara fyra dagar kvar till x3m, och jag är sjukt närvös.

/ bec ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0