svenshögen

idag gick man upp i hyfsad tid och satte sig vid datan. satt där en stund och sedan kom maddi till mig. vi cyklade till donken och åt mc flurry. sedan var vi på torget en stund och sedan hem till mig efter ett tag. vi hade folk på middag, maddi och jag åt snabbt och stack sedan till svenshögen med hennes syster och hennes pappa med. det var rätt kallt i vattnet. fast man frös ju inte ihäl direkt. två p12or som kastade sand och skit på oss.  man bara tror dom att dom är något eller. fjaaaantar !
nu är man hemma igen. gästerna / eller a en bit av min galna släkt är fortfarande här & dom sitter och tjattar, orkar inte höra på så ska kolla på film och packa, igen ..

/ bec ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0