solen steeker

idag har det varit rätt skönt väder. vi har varit i borgholm och shoppat, har även legat på stranden och badat i poolen. var även i havet, men doppade mig inte för det var kallt som is! men ja. soomnade även vid sex typ för mådde as dåligt :S.
fast det e bättre nu. klockan e snart tolv, alla mina inlägg brukar komma i den tiden nu känner jag. lite knepigt. men nu ska jag se på film om jag orkar.
justdet, vi träffade även två snygga killar som kallade oss the bad girls. de anklagade även oss för att ha kastat deras handukar i poolen. och när de skulle hem med sin familj kom deras pappa och sa, här har vi två singel killar som vill träffa er. släpper av dom vid nio oss er ikväll i eran kåk så får vi se vad som händer. haha riktigt snice!
/ bec ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahah :)



Fin designen blev , gjort själv? (A)

2010-08-04 @ 21:21:05
URL: http://denillafotografen.blogg.se/
Postat av: becca

sara gjorde den :D

2010-08-04 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0