regn, regn, regn

idag har det regnat,regnat & regnat. vi har inte gjort så mycket utan att vi var och åt middag på en resturang i borgolm. efter det var vi på diggeloo & det var sjukt nice, fast vi stack efter två timmar pågrund av att vi var pisseblöta. det är sjukt. jag träffade blandannat klara willhemsson, en tjej jag träffade för fem år sedan i tennerifa som bor i växsjö. var inte säker på att det var hon, men man kollade upp det efteråt (a)
det blev rena rama allsången när molle sjöng vart ligger landet där man böjer bananerna. han drog även ett bra skämt.
- hör ni bra där bak?
- jaaa
- jag visste inte att man hörde så bra där bak (röven.)

haha!. imorgon ska vi träffa två killar, och hänga vid stranden antar jag.

/ bec ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0