kåkenäs

Träffade janna och vi cyklade till kåkenäs. På vägen mötte vi roliga typer som fick oss på skratt. När vi kom fram mötte pontus och adde oss. Vi badade och det var faktist väldigt varmt, 23 grader i vattnet. Fast på land var det motsatsen, frös sönder till en isbit typ. Vi stack till donken och köpte glass och läsk. Muums. Två 8åringar och en 10åring, eller som sagt addes före detta grannar var där själva vid tiotiden. Dom var galna och lite konstiga om man får säga så. Dom tyckte vi var lebbar och bögar. Fast dom själva var det. Sedan stack jag hem till min underbara data som jag saknat. Får se om jag packar till öland idag eller imorgon, för snart åker jag. Dom senaste dagarna har varit otroligt fantastiska. Och jag vill verkligen inte åka längre..

 

/ bec ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0