härligt

just nu ligger man ute i solen och steeker. sjukt varmt är det ute. och jag kan inte göra annat än att älska det. har fixat mig och snart ska man iväg och lämna in mobilen och hämta ut en låne system kamera som jag ska andvända på lägret.  eftersom min egna inte har kommit tillbaka ifrån underbara stockholm. känner mig rätt stolt som gick upp vid halv ett tiden idag. alla andra dagar på den senaste tiden har jag gått upp vid tre tiden, snacka om att sova bort dagen totalt. kanske ska träffa maddi sedan, isåfall sticker vi till svenshögen och badar. tåget in och tåget ut, haha!
två dagar kvar och sedan sticker man! helt underbart, soft att slippa päronen med. nu ska man sooola igen.

⁄ bec ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0