grillning vid kåkenäs - yesterday

man gick upp vid åtta, åkte & köpte skor & sedan till stations huset och fixade inlägg till mina fuckade fötter.
senare träffade jag sara och vi cyklade och hämtade min kamera, fixade min mobil & sedan handlade vi en massa mat. sedan hem till mig och vi gjorde en massa grillspätt med korv, kött, grönsaker, köttbulllar med mera på. inte för att vi är så duktiga direkt, men det var ju första gången. sedan ner till kåkenäs för att träffa janna,elin,elsa,jeffy,adrian,filip,tristan & poontus. sara var ju självklart med! vi grillade och killarna badade även. hade sjukt kul. tagit nästan 800 bilder, men orkar inte lägga upp dom! stack hem vid tio lite drygt, till janna då. sov över oss henne och vi är totalt galna, iaf hon!

idag gick vi upp vid halv ett och träffade poontus & adde. satt vid en trappa och åt en massa kex och ost. david, madde, jonte,  linn, emelie, malin, anna & moaa gick förbi. fast inte samtidigt. fick man träffa dom med, underbart!
sedan skulle man hem. ska packa nu & sedan träffar jag janna igen!

/ bec ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0