göteborg i mitt hjärta

imorse gick man upp vid åtta tiden, väldigt tidigt för att vara mig om man säger så. Fixade mig och städade lite och så. Sedan tog lata jag bussen ner till stationen för cykeln kunde jag ej ta för bromsarna var söndriga. Träffade elsa, janna & sara och vi satte oss på tåget till centralen. När vi kom fram gick vi in i nordstan en stund och åt något & vi köpte varsin gullig accesoar. Vi missade spårvagnen och stressade ihjäl oss för vi gick vilse på nordstan. Tog en annan & stack till bion, vi fick snygga 3d glasögon för vi skulle se shrek eller hur man stavar det. Den var helt okej, väldigt rolig och så, ahha känner mig liten nu igen! Vi fick behålla glasögonen för vi är så coola. När vi väntade på spårvagnen tillbaka såg jag gissan älskling, av alla i Göteborg träffade jag just henne, helt amazing! Sedan åkte vi tillbaka till nordstan och åt igen, haha sikka matvrak vi är. Kollade i typ tre affärer eller något sedan var det tåget hem. Vi fick sitta i typ utgångs saken för alla platser var fulla. När vi kom till stenungsund igen sa vi hejdå till elsa som skulle till något ställe och jag, sara & janna åkte till mig. Satt vid datan en stund sedan stack vi till kyrkenorum & var med tristan! Vi gullade oss med hans kaniner, blomman & något mer namn, ehhe glömska jag.. sedan lekte vi på ett dagis för vi e så snälla hästar. Sara fick skjuts hem och jag & janna cyklade då hem. Klockan är bara elva och jag har hunnit med en hel del idag faktist. Imorgon ska jag sova oss janna för föräldrarna sticker & då blir det trist här hemma. Vi ska förmodligen även grilla med underbara människor. Och jag får träffa david, som jag inte träffat på evigheter känns det som! Faktist två veckor men endå..

/ bec ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0