en massa mat affärer

trodde faktist jag skulle vakna tidigt eftersom jag börjat vänja mig att gå upp vid sju eller sex tiden med ack nej. vaknade halv ett och var helt slut efter gårdagen. satte mig vid datan och plattade håret. en timma senare var jag vid ica supermarket och mötte älskade maddi. sedan cyklade vi till mig så jag fick kolla i tidningen då det stog om lägret jag hade varit på, rätt tufft faktist. vi mötte janna och vi cyklade till torget och gick först in på coop för jag ville ha glass, men sedan fanns den inte där så vi cyklade till kvantum & då kom jag på att jag inte längre ville ha glass utan baguett och potatissallad eller kex och ost. vi kom sedan på skit samma vi sticker till willys för det e billigare så det gjorde vi. men där var baugetten slut och osten var inte i rätt sort och drickan var bara euro shopper. så vi fick dra tillbaka till kvantum och där köpte vi baguett, potatisallad, ost & kex. vi hade även samlat på oss ett dusin gratis plast skedar. tillbaka till torget och min älskade brygga & åt. vääldigt muuma var det. när vi tröttnat på det cyklade vi till kdal och lekte på klätterställningar & sedan till ica supermarket och köpte jordgubbar som vi då åt. snacka om att äta mycket?. jeffy är i sverige så vi bestämde oss för att träffa han och adde. så vi cyklade till kyrkenorum och gjorde det. vi kollade på en bit av två olika dåliga filmer, en utav dom var i'm a legend. den andra minns jag inte. vi lyssnade på musik & kollade vidios och sånt. en massa kul iaf. sedan stack jag, janna & madde till hasselborden och köpte glass & sedan stack vi alla hem. en lång dag med en massa mataffärer. hehe..

älskling

/ bec ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0