chill out

idag har varit en riktigt ta det lugnt dag. nästan inte gjort ett skit. varit nere på kallbergs och skulle lämna in min mobil, men nej måste åka tillbaka imorgon och göra det tuvär.
sedan stack man och träffa min kusse och åt middag oss folk. jag & hon stack sedan ner till torget en snabbis. jag själv köpte en handväska, 5 naglack, lösnaglar & stephanie meyers nya bok "bee tanners andra liv." nu ligger man i sängen och klockan är inte ens åtta. ska nog fixa lite manekyr elr ngt, eftersom jag inte har något annat för mig. sjukt chill faktist. har bra planer inför veckan som kommer. sticker iväg på innebandyläger & efter till gothia med underbara folk!

/ bec ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0