awesome

köpte en ny mobil idag, fick välja vilken jag ville. var riktigt svårt att bestämma sig. hittade tre stycken jag tyckte värkade bra. en samsug halv tutch, & två sony ericsson med hel tutch. jag hatar tutch men ville endå ha det. jag kunde verkligen inte bestämma mig så lät alexander i kassan välja. han valde samsugen, den är rätt svår nu i början för mig men jag antar att jag lär mig så småningom. fick även en låne systemkamera så jag kan andvända den på lägret. mn egna systemkamera är på lagning. skickade in den för cirka en månad sedan. fick reda på idag att den hade kommit tillbaka förra veckan klar och så till stenungsund. men att dom av "mistag" råkat skicka tillbaka den till stockholm. haha, säkert då eller.

träffade underbara maddi när jag kom hem. dock kom hon direkt ifrån danmark. vi cyklade runt och gjorde ett antal saker. vi mötte även på boy.
kom nyss hem nu & ska packa & chilla lite framför tv'n med popcorn.

stackars kusin vitamin har opererat knät, flyttat knäskålen 8 mm & får inte böja knät på hela tolv veckor. hon får aldrig mer spela fotboll heller. nu är man den enda i släkten som inte opererat knät. men har fått reda på att det lär behövas så småningom..

/ bec ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0