2010 - 2011

År 2010 har passerat. Mitt år har varit väldigt uppochner men jag tog det ändå med ett leende. Jag har lärt känna nya människor, Varit på konserter, festivaler, middagar, grillkvällar vid stranden, innebandy läger, öland & framför allt haft riktigt härligt.. Det har med andra ord varit ett väldigt händelserikt år.
Nu väntar ett år av nya minnen och skratt.
Det känns inte som om det är ett år sedan Jennifer var här, det känns inte som ett år sedan jag gick i sjuan och inte heller ett år sedan jag gick i sexan. Detta året avslutas hemma med sebastian och michelle. Mina underbara vänner, vi ska göra denna Nyårsafton lika bra som förväntat, denna gången utan sprit och öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0